Sunday 14 April 2013

Pelik Bagaimana Saifudin Boleh Mengetahui Segala Galanya


Pelik Bin Ajaib, bagaimana Saifuddin Nasution boleh mengetahui segala galanya lebih awal? Bagaimana beliau cukup hebat melangkaui masa dengan memberikan amaran terlebih awal itu dan ini yang mana amaran beliau kemudiannya berlaku sepertimana yang dialami oleh Mustapha Ali?




Anwar Ibrahim terima ugutan kata Saifuddin Nasution dan Gomo sendiri mengakui memang ada memberikan UGUTAN kepada Anwar Ibrahim untuk berundur dari pentas politik kerana dalam ugutan Gomo jika Anwar Ibrahim tidak berundur maka paparan video aksi seks beliau bersama mahasiswa akan didedahkan untuk tatapan rakyat Malaysia.




Mustapha Ali adengan seks beliau bersama seorang wanita tetapi Anwar Ibrahim ini adengan seks nya bersama seorang Lelaki muda yang mana cukup jelas dan memualkan rakyat Malaysia untuk memberikan simpati ataupun ehsan kepada Anwar Ibrahim.




Apa agaknya gimik terbaru dari Anwar Ibrahim ini demi meraih simpati rakyat keatas dirinya? Gomo nak pamerkan serba sedikit lakonan bermutu rendah dari Anwar Ibrahim khas buat tatapan rakyat Malaysia agar sedar dan terus sedar manusia bernama Anwar Ibrahim ini.

No comments:

Post a Comment