Digital clock

Monday, 15 April 2013

Roti Tulur Wonekkkk.....




Teman tak tau ler...macam mana puak2 ni nak spin lagi...benda dah terang lagi bersuluh, cuma teman harap sape2 yang sebar VCD ni cepat2lah di kenal pasti..ape tidak nye dengor2 cerita satu lagi video nak keluar ni..cuma harapan teman, dalam PR kalau nak jatuhkan orang bukan begini caranya,lepas tu dok salahkan UMNO yang buat konspirasi..singkat betoi le pemikiran kau orang ni. Tapi teman tak heran pun pasainye....tengok le video kat bawah ni lepas tu nilai le sendiri betoi ke idak apa yang teman pikior dengan ape yang kome pikior...lihat kat bawah,tengok sampai abis...(tapi lepas ni confirm teman tak makan roti telor punyerrr..eeeiii geli.... Sumber

No comments:

Post a Comment